mandag 17. september 2012

Barneputer


Drømmeputa er sydd, og jeg har jeg endelig fått brukt halvparten av den fine biten med tysk retrostoff som jeg fikk av snille Ulla
Jeg er så fornøyd med puta, og det er minien også ;)

Det måtte jo bli to puter når jeg først var i gang...


Husk at det er dette barnestoffet du kan vinne i gi-borten - det er bare å melde seg på :)

"Konvoluttåpning" bak - veldig fort og greit å sy. 
Ser forresten i VG her at NY også har fattet hvilken farge som er digg ;)

17 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte - er hel vild med det smukke stof på begge puder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  2. wow! dette var utrolig flotte puter!!
    og nyydelige stoffer, som jeg forstår godt du grudde deg til å "sprette" :)

    SvarSlett
  3. Superflotte! Jeg skulle også sy puder snart, men skal finde en god diy på lukningen bagpå som du har lavet - har du en du kan anbefale?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje denne DIY kan være til hjelp? http://randihusom.blogspot.no/2011/02/diy-putetrekk.html Ellers er det bare å google "konvoluttåpning pute" så kommer der opp mange forslag. De er lette å sy, så du får det helt sikkert til :)

      Slett
    2. Tak for link, det kigger jeg på :)

      Slett
  4. Ååhh! De var søte!! Så flink du er!!

    SvarSlett
  5. Du er så super god til at være tro mod "dine farver", de er skønne!

    SvarSlett
  6. Knall fine puter!
    Kan godt forstå at både mammaen og minien er fornøyd ;-)

    SvarSlett
  7. Nydelige puter:) nå har du sjansen til å vinnr en pute inne hos meg på mitt blogg lotteri :)

    SvarSlett
  8. Flotte puter! De kommer til å lyse opp på barnerommet :)

    SvarSlett
  9. Herlige puter - og fiiine farger! Man må jo bli glad av å se på disse hver dag :)

    SvarSlett
  10. Nøj hvor er de fine! Virkelig godt lavet!

    SvarSlett
  11. Sååå fine puter!! Og det barnestoffet i pute nr. to....det er berre nyydelig! Love it :)))

    SvarSlett
  12. Så er jeg her igen :-) Se disse to puder synes jeg jo vældigt interesseret i - eller i noget ala dem. Hvilke har du til salg? Kh Pernille

    SvarSlett