søndag 15. april 2012

En kjole ?....

Har sydd en ny bluse etter dette mønsteret i Ottobre. 
Den kan fungere som en kjole dersom jeg bretter opp ermene... 

Jeg så en gang flinke Siri hadde sydd en supersøt kjole i dette stoffet, og ved en tilfeldighet kom jeg over en bit på Esty. 
Da trykka jeg veldig kjapt på tastene :)
Ellers kan jeg fortelle at mine to eldste fant ut at de skulle trykke og dra litt i knappene på brannslukkingsapparatet...
Jeg må si at det virkelig er en del pulver inni det altså...

Tenker de to bøllefrøene sover litt urolig i natt, for jeg og min bedre halvdel kunne rett og slett ikke komme på en passende straff for vi var så sjokkerte. 
Noen som har passende forslag? 
(Fysisk avstraffelse er selvsagt uaktuelt...)
:) 

18 kommentarer:

  1. Den er virkelig, virkelig sød. Knus Heidi

    SvarSlett
  2. åh hvor er den bare super skøn...
    Kh Michelle

    SvarSlett
  3. Fantastisk kjole :)
    Eg synest du skal gjer som mamma til emil, sette deg ned å skrive i dagboka kva dei har gjort...:) Ganske kreativt syntest eg :) Og så får du tenke på alle dei positive sidene dine "bøllefrø" har :) God natt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe-tenkte faktisk at jeg burde skrive ned noen av rampestrekene i går selv om de jo er flinke til å oppføre seg fint det meste av tida :)

      Slett
  4. Åh, så søt den var! Og måtte bare le litt av det du skrev om brannslukningsapparatet, selv om det sikkert ikke var så gøy for dere... :-)

    Hva med å spørre dem selv hva de synes er en bra straff? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt forslag -jeg tror vi går for det :)

      Slett
  5. Kjempefin kjole! Herlig stoff:)
    Huff, så trasig med pulverapparatet! Eg må jo seie at eg tenkte tanken på at slikt kunne skje då junior var liten og nysgjerrig. Apparatet skal liksom ikkje gøymast vekk heller...
    Håpar dåke får ein god start på den nye veka!

    SvarSlett
  6. Veldig koselig stoff, og ferdig kjole! Tenker dere ikke er så sure lenger, etter å ha sovet litt på det. De skjønner nok at det ikke var OK, så bare en liten prat om hvor dumt det var kanskje?

    SvarSlett
  7. Veldig flott kjole du har sydd. Hvilket nr Ottobre fant du dette mønsteret i? kunne tenkt meg å sydd en kjole i samme modell:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Merete
      Jeg har skrevet og vist utgaven av bladet her: http://avmeg.blogspot.com/2011/08/ottobre-inspirasjon-og-mnster.html
      :)

      Slett
  8. Hur fin som helst!! Jag har likadant tyg fast i blått.

    SvarSlett
  9. Utruleg fin kjole/bluse! Fekk lyst til å sy igjen no!

    SvarSlett
  10. Så flott kjole. Nydelige farger og for et flott mønster :)

    SvarSlett
  11. Hvor er den bare skøn - jeg kan bestemt godt forstå du bare MÅTTE have det stof...
    Det er da lige en lille drømmekjole, jeg vil også have sådan en til min lille datter... snøft

    SvarSlett
  12. Knalltøff kjole! Kan det bli finere?
    Lykke til med straffeutmåling! Vet ikke hva som er passende jeg.... Men det er sikkert greit at de får vri seg litt en hel natt før de får høre konsekvensene Ü

    SvarSlett
  13. Kjolen er helt herlig! Nå er jeg spent, hva ble straffen? Valgte de selv? ;) Hehe!

    SvarSlett
  14. Nydelig kjole! :) Mine bøllefrø hadde en lignende episode med brannslokningsapparatet vårt for et par år siden... Inn i klesskapet!... pulver over ALLE klærene.... :( Men husker ikke hvilken straff de fikk! ;)
    Bli forresten med på give away nine how meg nå! :)

    SvarSlett
  15. Den er supersød, elsker stoffet! :-)

    SvarSlett