tirsdag 4. april 2017

Duse farger...





Sydde ei bukse til dukka i rosa nyanser også. 
Minsten velger stort sett pastellfarger om hun får velge, og rosa og lilla er nok favoritter.
Tenkte jeg ville gi henne noe hun hadde lyst på.

Stoffet har levd et tidligere liv som duk - mest sannsynlig på slutten av 1970-80 tallet.
På sommermarkedet jeg har snakka om før, kjøpte jeg disse supersøte hjemmestrikka strømpene til Babyborn. 
Et funn! 
De er så fine at jeg neste ikke tør la minsten leke med dem :)




4 kommentarer:

  1. Så søtt og fint dukkeantrekk :) Og så søte sokker du fant!

    SvarSlett
  2. Nydelig bukse og kjempesøte sokker. :)

    SvarSlett
  3. For en nydelig bukse, supersøt! Har du sydd genseren/bodyen også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, den kjøpte jeg også av samme dama som solgte sokkene. Hun hadde laga så mye fint, at jeg var helt syk etter å handle hos henne. Det var på det markedet i fjor sommer :) Jeg syr stort sett kun bukser til dukkene, og av og til noen topper. I elastisk stoff har jeg bare laga luer. Har planer om å prøve å sy bodyer, men tør liksom ikke helt prøve meg..

      Slett