tirsdag 11. oktober 2016

Lesestoff som varer en stund


På turen familien hadde til USA i sommer, passa jeg på å handle noen fine ukeblader. 

Dette Living var en slags samlerutgave. 
Likte det godt.



I tillegg til mange fine bilder fant var det lure tips og sikre grunnoppskrifter. Det er greit å ha. 

Under: Kyllingsuppe - godt når man er syk. 


Det var også DIY innen søm. 

Her er enkelt sengeteppe. 
Det var også ting sydd av gamle, amerikanske juleduker.





Her i sør har det begynt å bli merkbart kaldere og mer vindfullt. 
Jeg har funnet frem ullklærne og pakka vekk sommerklærne til barna.
I dag var første dag med lue på for min del.

Har også begynte å tenke på julegaver og gaver til adventskalenderen.

Er du i rute til jul? 

:)  

1 kommentar:

  1. Det er mye morsomt å fonne i ukeblader, smart å ta med låneinstitusjonene fra USA så får du en ny synsvinkel på ring. Kan være veldig inspirerende.

    Jeg har akkurat begynt å tenke på julegaver. Har skrevet en liste og strikket litt og kjøpt noe. Har stor familie, men alle søstre og brødre får invitasjon til en familiemiddag som vi har før jul neste år. Så det er enkelt å skrive kort nå, og få unna en del av lista. Men samtidig så må jeg jo nå planlegge og gjennomføre to store middagsselskap. Er mye jobb, men veldig koselig. Kjenner at jeg stresser litt nå, men om jeg går igjennom lista på nytt så blir det nok bedre.

    SvarSlett