torsdag 7. januar 2016

Enkle vesker


Jeg har sydd noen små vesker.
Alle tekstilene har selvsagt levd et tidligere liv som noe helt annet.

Liker så godt den enkle formen på slike vesker - både til små og til store.
De veier jo ingen ting og er lette for alle å ta meg seg i en fart. 
Jeg bruker dem hengende på barnerommet til leker og nattkjole og til strikke- og hekle-prosjektene mine. 
(Jeg holder jo som regel på med flere av gangen :) 

Applikerte på den vesle jenta - det var en liten stoffbit som var for liten til å bli til noe helt alene, men bildet av jenta er jo så fint så stoffet hadde jeg spart på en stund.

De to andre er strykemerker. 
Disse applikerer jeg også på fordi limet sjeldent holder lenge alene.



Jeg spurte minste mini hvilken hun likte best, og til min overraskelse svarte hun den blå med Miffy på. Det passa fint, for jeg har kjøpt en liten pengepung på Esty. 
Den skal hun få til sommeren når vi skal på ferietur. 
Den har også Miffy på.
Sammen blir det et fint lite handlesett. 


2 kommentarer:

  1. Så søte små vesker:) Veldig koselig med dei enkle motiva på. Morsomt at minsten ville ha den blå - då var det nok motivet som var meir fristande enn fargen tenker eg,hi hi....Eg synest no motivet på den rosa var finast då:)Heilt herlig.

    Tusen takk for koslig kommentar hos meg. Fekk omsider ut innlegget. Så får vi sjå korleis det blir vidare:) Har foreløpig ikkje kome i gong med sying endå men har nokre planar.

    Det er kalde dagar hos oss no! 12 blå grader i dag og det er litt vel kaldt synest eg. Men veldig flott då! Ønsker deg ei fin helg:) Klem.

    SvarSlett
  2. Fine vesker! Godt nytt år! Selv har jeg ikke kommet i gang med noe sying, men litt strikking holder jeg på med. En jakke i hullmønster til meg selv. Det tar lang tid, for jeg gjør stadig feil. Skjønner ikke helt hvorfor. Jul og nyttår er litt travelt for meg, så da blir jeg veldig utmattet. Tar det med ro nå, men kjenner at sylysten snart tyter over.

    SvarSlett