søndag 27. desember 2015

En av julegavene


En av julegavene til mellomstemann - hjemmesydd veske til iPaden.
Brukte et lag med vatt og gjenbruksstoff til foret. I tillegg satte jeg i en trykknapp for at den skal holde seg på plass.

Grei til mellomstemann som pleier å hive Paden ned i en sekk med andre ting når han drar på overnattingsbesøk til kameraten.
Nå ligger den litt mer beskytta.

Han fikk også nye fargeblyanter i julepresang og fant ut at han i grunnen hadde likt et nytt pennalhus. Han spurte pent om jeg kunne ikke kunne sy det til ham...

Så koselig når barna spør om jeg kan sy noe til dem - da føler jeg de setter pris på de hjemmelagde tingene jeg lager.
Det var ikke nei i min munn :) 





Med tre barn blir det gjerne en haug med klær som må repareres med jevne mellomrom. Senest i dag fant jeg ut at glidelåsen på ei av vinterjakkene var ødelagt. 

Målet er å få unna hele haugen med klær som skal fikses i dag.
Jeg er over halvveis :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar