tirsdag 26. mai 2015

Elsa


Ferdigsydd pute. 
Elsa - favoritten til minsten i skjønn forening med en av mine favoritter.

Retrostoffet har jeg spart og spart på, men nå passa det så veldig fint til fargene på kjolen til prinsessa 
Måtte bruke en bit av det. 


Det ble som vanlig pipingbånd. 


"Tok en spansk en", som vi sier her jeg kommer fra. 
Brukte jarekanten uten å sy brett. Tenkte det ville gi en fin og glatt åpning bak som ville gjøre puta ekstra myk. Er veldig fornøyd med resultatet. Det var minsten også :)

Fint med gjenbruk av det turkise stoffet foran og 
det lilla bak =  miljøvennlig :)  

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Den ville min pige Lara elske.

    Kh
    Anna

    SvarSlett
  2. Kjempefin pute i supre fargar! Me like;) Retrostoffet er berre sååå lekkert! Flott at minsten vart fornøgd og flott med gjenbruk! Det er berre så gøy:)
    Og å ta ein spansk ein seier vi her også;)

    SvarSlett
  3. Så fin kombinasjon av nytt og gammelt!
    Tipper treåringen her i huset også hadde likt den, hun er veldig opptatt av prinsesse Elsa for tiden. Synger Levi go, levi go av høy hals - selv om søstrene prøver å lære henne at det heter Let it go:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig de små er. Ja, den sangen går det mye i her hjemme også - og ordene blir sjeldent slik som i originalen :)

      Slett
  4. Du syr så mange fine puter! Gudbarnet mitt er også veldig opptatt av Frost.

    SvarSlett
  5. Hvor er den bare blevet fin - OG miljøvenlig (som sædvanlig) - det er jo ren win-win :-) KH L

    SvarSlett
  6. Veldig flott pute. Gjør seg godt med piping.

    SvarSlett
  7. For en nydelig pute! Denne hadde barnebarnet mitt likt :)

    SvarSlett