mandag 7. juli 2014

Til et barn


Ei super bukse som er fin til å leke ute i. 
Farge og mønster gjør at flekker ikke blir så godt synlig. Hadde egetlig tenkt å ha grønn ribb, men så fant jeg denne gråblå og likte godt fargekombinasjonen.

Tenkte til og med at det hadde vært fint å strikke en stripete genser i disse fargene, men jeg vil ikke kjøpe mer garn før jeg har strikka opp mer av det jeg alt har.


Buksa er sydd av et stort, brukt dynetrekk som jeg har sydd mye forskjellig av. 
Veldig god kvalitet. 

Innlegget passer fint til denne danske bloggens "boys month" som jeg er med på :)

3 kommentarer:

  1. Blir alltid så glad av å titte innom bloggen din. Du lager masse herlige saker! Likte spssielt den vendbare kjolen et par innlegg under her, nydelig fin:)
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  2. Ahhh for ei frisk og herleg bukse! Artig fargekombinasjon....gøy å av og til sette sammen fargar som i utgangspunktet er feil men som vert heilt rett likevel:)

    SvarSlett
  3. De er blevet rigtig fine - og god idé med den lyseblå rib som et lidt anderledes farveindslag :-) Ja, gammelt sengetøj er altså perfekt til den slags. Forstår godt at du venter lidt med at indkøbe mere garn...det er nogle gange utroligt, hvor meget 'grej' vi kan få 'samlet' til vores håndarbejdssysler ;-))) KH L

    SvarSlett