mandag 22. juli 2013

Tidlig opp

Siste rosa innlegg på ei stund: Ei lita bukse med ribb til ei dukke vi kjøpte på ferie i USA.
Stoffet er et av mine favorittstoffer. Jeg har heldigvis mye av det, men allikevel er jeg forsiktig med å bruke det :)


Våkna klokka halv syv i dag. Hadde mareritt. Drømte at jeg skulle på loppemarked. Før det begynte, fikk jeg se de herligste barnestoff som tenkes kan. Problemet var bare det at jeg venta og venta, og loppemarkedet starta ikke.
Og så våkna jeg - helt i ørska, kaldsvettende og kjempeskuffa for at det bare hadde vært en drøm. Det var som om jeg hadde gått glipp av de fineste stoffherlighetene. 

Konklusjon: Stoffgale har rare mareritt!
:)


God morgen til alle lesere. 
Håper dere har sovet godt i natt :)


4 kommentarer:

  1. Det stof er også så skønt og fine dukkebukser!

    Grinte helt, da jeg hørte om dit mareridt. Selv har jeg også ofte drømt om loppemarkeder, hvor jeg ikke fik tingene med hjem og taget billeder, som ikke var på kameraet, da jeg vågnede ;)

    Nu vil jeg sove godt og forhåbentlig uden mareridt - her i NZ er det over sengetid :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
  2. Ha ha no ler eg godt! Snakka meg om grusomt mareritt!! Tenk å gå glipp av så mange fine stoff:)) Sov godt i natt - ingen mareritt;)
    Kjempesøt dokke med bukse i det herlegaste retrostoff! Forstår at du er forsiktig med å bruke det der! Heilt nydeleg!

    SvarSlett
  3. Morsom drøm, men skjønner at det var traumatisk! :-)

    Koselig med rosa, du kommer nok tilbake til det igjen senere. Hos meg har det vært lite søm, for vi har hatt ferie. Nå er hverdagen tilbake, så jeg kommer nok i gang igjen. Må bare vaske klær og få litt orden først. :-)

    SvarSlett
  4. Du er ikke alene om å ha mareritt om loppemarked.... :)
    Utrolig fint stoff, og bukse. Heldig frøken som har så mye sprægt dukketøy.

    SvarSlett