søndag 9. juni 2013

Hest


Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle sy enda ei pute. 
Fant dette lekre hestestoffet som bare måtte bli med hjem.
Å ri på stranden har alltid sett gøy ut, sånn i skikkelig "slow motion".

  Jeg har nevt tidligere at jeg vokste opp med en haug hestegale venninner.
Flere hadde egen hest, men jeg var alltid litt redd for å dette av. Sjangsen for at jeg hadde satt av gårde langs ei strand var minimal :)  


 Jeg vil ha pipingbånd i alle farger! 
Blir glad hvis noen vet om for eksempel nettbutikker som selger slike. Mine er som nevnt før fra Stoff og stil.
Snart er det mandag... 
Håper du får ei fin uke :)

3 kommentarer:

  1. Har akkurat same hestestoffet! Det gjorde seg veldig som pute:) Eg har aldri vore hestegal - tvert i mot - har vel igrunnen alltid vore litt redd hestar! Synest dei er så svære... Men har ei søster som har hestefarm så ho har fått både vesker og anna med hestemotiv på:)
    Fin ny veke til deg!

    SvarSlett
  2. Hei,
    Pipingbånd lager med ha f.eks kantebånd rundt tråd/tau i passe tykkelse. Sett glidelåsfot på symaskina og sy .

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for tipset :) Jeg kjenner til det, men jeg er litt lat så jeg kunne tenke meg å kjøpe dem ferdige :)

      Slett