lørdag 13. oktober 2012

Og vinneren er ...

Da har jeg brukt random org. her for å finne vinnertallet. 
Det ble 33
Vinneren er dermed denne damen.
  
Morsomt å tenke på at stoffet som jeg kjøpte i Sverige, nå skal videre til Danmark. Jeg synes det er supert at bloggingen gir oss mulighet til å ha et kreativt, skandinavisk "søsterskap" :)

Jeg håper vinneren får moro ut av kortspillet og noen kreative timer med stoffet og knappene.

Fin helg til alle andre - det kommer nok snart nye blogglotterier :) 

4 kommentarer:

  1. Jubiiii! Jeg er verdens heldigste ... Mit første bloglotteri, hvor jeg vinder. ;-) min mail er vaemmely@hotmail.com
    Bedste hilsner
    Emilie

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren. Blir rene Skandinavia-turné på dette stoffet. :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige vinneren :)

    Og til deg ønsker jeg en flott søndag !

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den HELDIGE vinneren :)
    Fin kveld til deg :)
    KLÆM

    SvarSlett