søndag 30. september 2012

Tapet

Jeg har bytta til meg den herligste barnetapeten. 
Takk, snille Tamo... 
Tapeten kan også kjøpes i nettbutikken til Tamo her
Jeg har handla både barnekopp og stoffer hos henne tidligere. 
Alltid vært fornøyd :)

Her i sør regner det i strie strømmer, og jeg har fått sydd litt i helga sammen med eldstemann. 
Det har vært så koselig.
(Bilder kommer...) 

Ellers kryper jeg på gulvet og klipper stoffer - gøy, gøy :)

Jeg legger nå "stoffbutikken" min ut i margen, så det er bare å bestille fremover.

Jeg har nå veid meg frem til at 6 stykker stoff kommer på 23 kroner i porto. Kan jo være greit å vite sånn omtrent hvor mye porto er før man bestiller...


7 kommentarer:

  1. Kuul tapet! takk for raskt svar på mail :) gleder meg til pakke kommer!

    SvarSlett
  2. Oj oj for ein herlig tapet! Kjedelig med regn, men det gode er at det er supert syvær! Her har vi hatt nok ein nydelig haustdag mot alle odds,så det vart ikkje sying med meg. I staden vart det biltur og fotografering:)
    Vert nok eit nytt innlegg med natur igjen snart;)

    SvarSlett
  3. Den var skikkelig stilig!! Dårlig vær = ypperlig håndarbeidsvær ;)
    KLÆM

    SvarSlett
  4. Fineste tapeten jeg har sett :)

    SvarSlett
  5. KNALLFIN tapet...!! :)
    jeg har også sydd en del sammen med min eldste i det siste, det er så koselig :)

    SvarSlett
  6. Så koselig tapet !!
    Og så mange fine stoffer hos deg!!
    Lurer på hva du har sydd i regnværet ... ;-)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for superfin tapet jeg fikk i posten:)
    Ha en super fin kveld
    Klem fra meg:)

    SvarSlett