tirsdag 21. august 2012

Gave

Jeg har fått hjem den superfine gaven jeg var så heldig å vinne hos flinke LaRaLil...
et barneteppe der jeg fikk lov å velge farger selv. 
Helt fantastisk! 

Teppet passer kjempgodt sammen med lampa vi alt hadde kjøpt til barnerommet. 
Jeg falt pladask for denne oransje fra Ikea. 
(Du kan se den her.)

Minien her fikk plutselig feber på søndag og kastet opp over alt.Det er rart hvor raskt formen kan endre seg hos de små. 
Etter to slitsomme dager var det så hyggelig å finne denne flotte pakken i postkassa. 
 Jeg er så glad og fornøyd, 
tusen takk, Anna :)
I pakken lå også noe annet fint som jeg hadde bestilt fra Anna. Det viser jeg i et annet innlegg :)

10 kommentarer:

  1. Heldige dig, super fine farver Anna har sammensat

    SvarSlett
  2. så nydelige farger!!
    flott premie :)

    SvarSlett
  3. Så herlig teppe i deilige 70-tals fargar! Heldig er du;) Det brune hjertestoffet sydde eg meg forkle av på slutten av 70-talet:) Kjekt å sjå det att!

    SvarSlett
  4. Heisan
    Lekkert teppe, nydelig komponert i de herligste 70-tallsfarger.
    LaraLil er flink!
    Veldig artig at du som er sååå retroglad vant den fine gaven.
    Fine sommerdager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Ser ut som det var akkurat helt perfekt til dere ;-)

    SvarSlett
  6. Nydelig teppe, og helt perfekt til deg ja!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott teppe, du er heldig som vann. Eg fall også for lampen frå ikea, så den har jenta mi på nattbordet:-) Håpar at sjukdommen er ute av hus!
    Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Det er så morsomt her inne hos deg, for jeg får så nostalgiske følelser :)
    Dette er akkurat de fargene barna mine vokste opp med på 70- 0g 80 tallet.
    Vi hadde brun babyseng, oransje barnevogn og brun, gul og oransje tapet på kjøkkenet!

    SvarSlett
  9. Du var jammen heldig med den gevinsten:) Kjempefint teppe!

    SvarSlett
  10. I love your blog ♥ beautiful retro colours :)

    Henna

    SvarSlett