tirsdag 10. april 2012

Snille folk :-)

På trilletur tidligere i vinter traff jeg snille Une i byen. 
Hun hadde funnet noe superfint stoff fra 1970-tallet som hun tenkte at jeg sikkert kunne bruke til noe. Det lå klart i veska. 
Yess!!! Klart jeg kan bruke det til noe! Det passer supert til så masse. Herlig med slike mennesker :)

Til alle dere som er så snille og legger igjen kommentarer - takk, jeg blir kjempeglad hver gang. Jeg har dessverre vært litt lite aktiv her de siste dagene siden jeg gikk ned for full telling med halsbetennelse på slutten av påska. 
Fikk kravla meg til doktoren i dag. Måtte bite i det sure eplet (eller kirsebæret? ;) og begynne på en penicillinkur. 
Dritt, men streptokokker leker ikke jeg med.
Jeg får være kreativ inni meg noen dager nå - symaskinen får stå i fred...

7 kommentarer:

  1. Herlig med slike snille folk :)
    Og det stoffet var virkelig nusselig ;)
    Du får pleie deg selv og nyte synet av stoffet !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Heldiggris med stoffet, og god bedring med halsen! :-)

    SvarSlett
  3. superfint!!
    slike stoff pleier å få ligge litt "til stas" hos meg ei stund, før jeg har råd til å klippe i dem ;)

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Det er alltid veldig rørende når andre tenker på en når de kommer over en fin stoffbit! Masse god bedring til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Du er vel skjønn, god bedring!!

    SvarSlett