torsdag 2. februar 2012

Retro veske




Ei "snaisen" veske - helt etter min smak! 
Skulle gjerne sagt at det var jeg som hadde sydd den, men dessverre er det ikke det.  
Kjøpte den for en stund siden hos Ella Osix på Etsy. Hun har mange fine. 
Jeg liker også godt de blomstrede retroveskene som finnes rundt om på mange blogger, men om høsten og vinteren synes jeg slike abstrakte mønster er digg :-)

Veska passer til skjerfet i forrige innlegg... 
Tilfeldig?
 I think not :-)
eller i disse tider føler jeg det passer bedre å si:
"Det trur eg ikkje"  ;-)

5 kommentarer:

  1. Du må ha sett denne butikken? http://www.etsy.com/shop/emmalovesretro
    Etsy er ei gullgruve!

    SvarSlett
    Svar
    1. Der var en kul duk - helt min smak! Takk for tipset :-)

      Slett
  2. Den var da knall-tøff ! Utrolig inspirerende. Får lyst til å sy !!!

    SvarSlett
  3. den var herlig! ..jeg har tvillingen til dette stoffet, i grønt! råfint det og :)

    SvarSlett