mandag 26. desember 2011

Vinner av konkurransen




Jeg hadde jo en liten konkurranse før jul der jeg spurte hvem jeg ikke hadde fått rota meg til å kjøpe julegave til. Ganske morsomt at ALLE gjettet riktig - det var jo til mannen :-) 

Jeg lovet en PITTELITEN gave. 
Det blir ei plate SUNN sjokolade - hehe - det står det på pakken,  så kanskje det er sant?  
(Jeg er ikke sponsa eller noe slikt!)

I tillegg blir det te til noen kopper og ei stoffpimpa fyrstikkeske.
Håper det blir litt kos for Eli med den fine bloggen Ging og Pelis underverker.
:-)
Og til de som lurer - ja, jeg fikk kjøpt noe til min kjære i tide. Men neste blogginnlegg tror jeg må bli om den fantastiske gaven han hadde prestert å kjøpe til meg....

3 kommentarer:

  1. Det her syns jeg var en skikkelig likandes gibort :)

    SvarSlett
  2. Åh, så koselig! :-) Jeg svarer på mailen din i tillegg :-)
    Bra du fikk ordnet med gaven i tide, da!

    SvarSlett
  3. Hei! Hyggelig at du vil følge meg! Trivelig blogg du har, gleder meg til å følge deg videre:)

    SvarSlett