mandag 12. september 2011

Kunstnerne mine ♥



Det er jo mange ganger at de små kommer hjem med litt av hvert fra barnehage og skole, av og til ting man takker og bukker for der og da, men som så ikke "når frem" til samleboksen. 

Det går jo ikke an å spare på alt de lager... 

Huset over har min 8-åring tegnet på skolen. Jeg vet jeg er totalt inhabil i denne saken, men jeg synes det er helt fantastisk! 


5-åringen har tegnet hus - ikke helt samme nivå som storebroren, men sjarmerende synes jo jeg da :-)


Selv har jeg alltid elsket å tegne så jeg må jo innrømme at jeg har snakka ekstra positivt om tegneaktiviteter her fra guttene var små. 


Det varmer mitt tegneglade hjerte når guttene sitter konsentrert og jobber med sine kunstverk... 

Her har 8-åringen tegnet sin lillesøster. Det er ikke så lett å tegne mennesker altså :-) 



Høst og regnevær er tegnevær her hos oss :-)


3 kommentarer:

  1. Barnetegninger er det koseligste som fins å ha på veggen :) De er flinke , og 8 åringen har talent ;)

    Klem fra Janne som liker det du har sydd under her også !

    SvarSlett
  2. tegning er gøy!!
    og jeg er imponert over 8-åringen din!!
    det huset, og alle detaljene! herlighet!

    KLEM!

    SvarSlett